Az ÉSZBONTÓ olvasmányos útmutatást szeretne adni a Z-generáció számára ebben az egyre gyorsuló digitális világban.

A könyvet a – Németországban egy évet cserediákként tanuló – 16 éves lányának írt levelekből szerkesztette Varga István László. Pozitív életszemlélettel, számos tanulságos történettel és hasonlattal fűszerezve, saját példákon keresztül szemlélteti egy háromgyermekes családapa értékrendjét, amelyet meg szeretne mutatni serdülő gyermekeinek. A könyv olvasásával fokozatosan rájössz, hogyan érdemes nekiállnod az előtted álló nagybetűs ÉLET-nek! 🙂 A szerző tippekkel, napi feladatokkal vezeti be a Z-generáció lelkes olvasóit az önfejlesztés rejtelmeibe. A könyv tanulságos és érdekes olvasmány lehet a felnőtt korosztály tagjai számára is.
Ajánlás:
Ez a könyv az ‘én-fejlesztésre’ koncentrál. A saját példákon keresztül pedig még ösztönzőbben hat. Tetszik, hogy az általános témákat új szemszögből közelíti meg, és nem fél őszintén beszélni az emberiség hibáiról. Az apai jó tanácsok közé el-elcsepegtetett plusz információk nagy alapműveltségről árulkodnak. Engem legjobban a nem mindennapi hasonlatok fogtak meg, a kedvencem talán a ‘freskó-élet’ megfeleltetés: „A mi életünk is egy hatalmas freskó, sokan festik, sokan csak odapingálnak valamit.”
Lőrincz Kata Rebeka – 16 éves gimnáziumi tanuló, Borcsi lányom legjobb barátnője

Az igazi megoldások és hasznos tanácsok könyve. A babát várók könyve a „Benjamin Spock” könyv volt, ez pedig a kamasz világ igazi útmutatója. Kellemes szórakozást és gazdagodást kívánok mindenkinek, aki kezébe veszi a könyvet. Kiváló könyv. Gratulálok a szerzőnek, ehhez a remek olvasmányhoz, de az Olvasóknak gratulálok igazán a jó döntéshez, hogy birtokolja és elolvassa ezt a „MŰVET”
Tonk Emil – Az Üzleti Patika könyvsorozat szerzője, a Mentor Oscar díj tulajdonosa

Varga István László elismert hazai stratégiai- és digitális marketing szakember, jövőkutató és családapa. Három Z-generációs gyermek édesapja. Formabontó motivációs előadásain anyagi függetlenségre és vállalkozásra buzdítja a jövő fiataljait. Cége a Manta Marketing Kft. idén ünnepli fennállásának 25. évfordulóját. Az elmúlt évek során István több mint 180 marketing gyakornokot indított el a pályán. Rendszeres előadó a Budapest Gazdasági Egyetem (BGE), továbbá a Metropitan Egyetem digitális marketing képzésein. A Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja. Hobbija a jövőkutatás, a gyárlátogatás, és az utazás. 🙂

facebook.com/varga.istvan.laszlo
facebook.com/eszbontotanacsok

A könyv megrendelhető a következő linken: http://www.mantamarketing.hu/eszbonto