Lazító tippek utazáshoz

Az utazás során sokan tapasztalnak nyaki és válltájéki fájdalmakat, görcsös húzódást. Ezeket könnyedé orvosolhatjuk a következőképpen:

Üljünk úgy, hogy talpunk a földön legyen, hátunk a szák támláján, karunk és kezünk pedig lazuljon el. Vegyünk mély lélegzetet és emeljük meg vállunkat a fülünk irányába, tartsuk itt néhány másodpercre, majd engedjük vissza. Ismételjük meg akár több alkalommal is. Tegyük bal kezünket a jobb vállunkra és szorítsuk le vele finomat. Ugyanúgy nyomjuk le könyökünk belső hajlatánál karunkat is pár másodpercre. Ismételjük meg a másik oldalon is. Két ujjunkat masszírozzuk meg fejünk oldalát körkörös mozdulatokkal, majd tegyünk ezt meg a koponya hátsó részén is, illetve a nyak felé haladva is. Ezeket a gyakorlatokat nemcsak utazás közben, de munkahelyünkön is alkalmazhatjuk, elég pár perc és máris teljesen felfrissülhetünk tőle. Pórbáljuk ki!

 

utazasitanacsok.hu

Online Toborzás hírek
Új lap - 1

Honlapunkon sütiket használunk a jobb működésért Részletes leírás






Honlapunk magasabb színvonalú működésének biztosítása és a felhasználói élmény növelése érdekében sütiket használunk.

A sütik önmagában semmilyen módon nem képesek a látogatót azonosítani, csak a látogató gépének felismerésére alkalmasak.

A rendszer cookiek alkalmazásának célja, hogy Ön zökkenőmentesen böngészhessen, érvényességi ideje a munkamenet (böngészés) befejezéséig tart.

Google Analytics cookiek alkalmazásának célja, hogy a honlapunk látogatói forgalmáról tájékoztasson minket (pl. napi látogatások). Az automatikusan rögzített IP címeket 24 hónapig tárolja. A cookiet számítógépéről bármikor törölheti, illetve beállíthatja böngészőjét úgy, hogy a cookiek alkalmazását tiltsa.

x

Honlapunkon sütiket használunk a jobb működésért Részletes leírás