Újra harcba indulnak a bajuszhuszárok

Újra harcba indulnak a bajuszhuszárokIdén is Movember. Újra elindult a magyar Movember kampány, a bajuszhuszárok 2011-ben is a prosztatarák ellen harcolnak ékes arcszőrzetükkel. Egy hónapon át ismét növesztik a kampány védjegyeként szolgáló, különböző formájú és hosszúságú bajszokat – ezzel is felhívva a figyelmet a betegség megelőzésére, a férfiak egészségének fontosságára.

A kampány zárásaként november végén idén is hivatalos Bajusz Party-val ünneplik meg a mozgalmat az Ötkert szórakozóhelyen.

 

 

De mi is a Movember?

Egy ausztrál kezdeményezés alapján a férfiak félreteszik egy teljes hónapra a borotvát és megnövesztik csodálatos arcszőrzetüket világszerte. Ezen tettükkel kívánják felhívni a figyelmet arra, hogy a férfiaknak is törődniük kell egészségükkel és szembe kell nézniük az egyik legelterjedtebb férfibetegséggel, a prosztatarákkal. Az Ausztráliából indult Movember (http://www.youtube.com/watch?v=VTuKOgHI7GA) mozgalom célja, hogy felhívja a férfiak figyelmét arra, hogy ne hanyagolják el saját egészségüket, figyeljenek oda a problémákra, rendszeresen vegyenek részt szűrővizsgálatokon. A bajusz egy „kitűző”, melyet büszkén visel gazdája, ahogy a mellrák kampány támogatói a rózsaszín szalagot hordják a szívük felett.

 

Másodjára jár hazánkban a nemzetközi mozgalom

Tavaly kezdte meghódítani a magyar férfiközönséget az egy hónapig tartó csoportos bajusznövesztés, de nem csodálkozhatunk a sikerén; hiszen a magyar történelem során az arcszőrzet, ezen belül a bajusz viselete óriási szerepet töltött be. A férfiasság egyértelmű jelképeként tartották számon ezt a hol kackiás, hol pedert, hol rövidre nyírt, hol pedig gondosan göndörített szőrzetet. Jelentése és alakja korok és társadalmi rétegek szerint is változott – számos formában visszaköszönt, sokszor kötötték egyes történelmi személyiségekhez is.

A kampányhoz olyan közéleti személyiségek csatlakoztak többek között, mint a Belmondo zenekar, Szekeres Junkies András vagy Papp Supernem Szabi, és idén is sok híresség jelezte már támogatási szándékát.

 

A szorgos szőrnövesztést és a sikeres adománygyűjtést november végén ünnepelhetik a résztvevő szimpatizálók az Ötkert szórakozóhelyen. A szervezők – a 4BRO és az Organic Communications Kft. – is társadalmi projektként álltak az ügy mellé.

A kampány nemrég indult hivatalos Movember Facebook oldalán minden információt megtalálnak az érdeklődők!

http://www.facebook.com/#!/pages/Movember-Hungary/150498461711017

 

Változtassuk meg a férfias egészség arcát! Csatlakozz, kampányolj, növessz és támogass! Minden bajusz számít!

 


További információk:

Paul Ágnes

06-20-9999-206

Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Organic Communications Kft.

Adnow banner

loading...

Ciráda zenekar - Hazám hazám

 

Facebook diákmeló - Box Middle

Online Toborzás hírek
Új lap - 1