Díjakat osztott szét standjai között a HVG Állásbörze, az elismerésekkel a legötletesebb promóciót, a kreativitást és a legegységesebb megjelenést is kiemelték. Így a legjobbak közé az Exxonmobil, a Lidl Magyarország, az NNG és a Szent István Egyetem került.

 

Az Exxonmobil kapta a legegységesebb megjelenésért járó díjat, azt pedig színharmóniájával, az egyes dekorációs elemek, promóciós termékek, tájékoztatók, a cég képviselőinek egységes, összeillő megjelenésével érdemelte ki. A döntés során a harmóniát és az átgondolt, egységes hr branding megjelenést vették figyelembe.

A KépzésTér kiállítói között sok olyan cég, intézmény kapott helyet, akinek csak kis standon van lehetősége megjelenni, de kis költségvetésből, jó ötletekkel olyan megjelenést tud létrehozni, ami díjat érdemel. A díjjal azt a kiállítót díjazták, aki lehetőségeihez mérten a legtöbbet hozta ki standjából: a győztes kiválasztása során a kreatív megoldásokat, egyéni megjelenéseket, egységes arculat kommunikálását, a dekorációt és az érdekes, színvonalas standkialakítást vették górcső alá. „A nyertes Szent István Egyetem nagyon színesen jelent meg, kis költségvetésből is, néhány jó ötlettel igazán egységes megjelenést hozott létre” – állt az indoklásban.

A legötletesebb promóció, és a börze tehetségmágnese sem maradt díj nélkül – utóbbit az alapján osztották ki, hogy a stand mennyire felel meg az Aon Hewitt Munkáltatói Márkaépítési irányelveinek. A legötletesebb promóciós tárgyakkal a Lidl büszkélkedhetett az Állásbörzén, míg a vonzó, megkülönböztető, hiteles, harmonikus és összehangolt jellemvonásokkal büszkélkedő NNG azzal lépett előre a sorból, hogy vonzó lehetőségek kínálatát sugallta.

Díjazták azokat is, akik 10 alkalommal vettek részt az eseményen, így kiemelt figyelmet kapott az Audi, a Közép-Európai Egyetem, a NAV Közép-magyarországi Regionális Adó Főigazgatósága, a Nestlé Hungária Kft. és a Teva Gyógyszergyár Zrt.

{module Forrás: edupress|none}