2011. november 11-én a Millenáris Fogadóban véleményvezérek várják azokat, akik kíváncsiak arra, milyen emberek állnak egy-egy sikeres márka vagy vállalkozás mögött. Az első ízben megrendezésre kerülő esemény olyan magyar sikersztorikat és a hátterükben álló személyiségeket kíván bemutatni, akiktől hasznos ötleteket és egyben bátorítást kaphatnak a konferencián azok az emberek,
akik tehetséget éreznek magukban, de úgy érzik egyelőre segítségre van szükségük céljaik kivitelezésében.
A 24 előadó nem az üzletről, hanem önmagáról, filozófiájáról, hitvallásáról beszél majd. Hogyan lettek szakmájukban meghatározók, mit szólnak ahhoz, hogy véleményvezérnek tartják őket, érzik-e ennek súlyát, felelősségét? Az előadók között humorista, pszichológus, online guru, pénzügyi tanácsadó épp úgy megtalálható, mint bűvészvilágbajnok vagy blogger.
Az egyedülálló kezdeményezés hátterében a MyCorporation tevékenysége áll, ahol egy úgynevezett „co-working” irodai környezetben kapnak lehetőséget azok, akik egyedi ötleteik megvalósítására vállalkoznak és ezzel saját maguknak teremtenek munkát. A MyCorporation szolgáltatásai jól jönnek azoknak, akiknek esetleg nincs saját irodája, de a helyszín mellett, tanácsadást is kaphat a betérő, ügyvéd, és informatikus is a rendelkezésükre áll. A MyCorporation irodájának rendszeres használói között már most is szép számmal akadnak startup-ok, kezdő vállalkozások és őket támogató mentorok. Az ő igényüket hallotta meg a Véleményvezérek Napjának két szervezője, Dehelán Gábor és Kovács Péter. Egy-egy példamutató emberi történet megismerése legalább olyan fontos egy vállalkozás beindításánál, mint a tárgyi eszközök biztosítása. A konferencia szervezői szerint minden sikeres üzlet mögött lakozik egy emberi történet, ezek a történetek derülnek majd ki az egynapos rendezvényen a 24 véleményvezér előadásából.
A két szakember az underground „meet-up” világ eseményeinek mintájára alakította ki az esemény menetrendjét. A Véleményvezérek napján a 24 előadónak összesen 10 perce lesz, hogy kifejtsen egy-egy olyan gondolatot, mely kiemelte őket a tömegből. A közönség ezután 10 percig faggathatja majd őket. Az előadások www.velemenyvezereknapja.hu oldalon élőben is nyomon követhetők, így nem csak a helyi, de az online közönség is szavazhat arra, ki kapja meg az egynapos konferencia végén a Red Bulb, azaz a Vörös Izzó Díjat, mely a vélemények legvezérebbikének jár majd. A szervezők szándéka szerint a Red Bulb vándordíjként cserél majd évről évre gazdát.
Az érdeklődők a www.velemenyvezerek.hu oldalon válthatják meg jegyüket a rendezvényre, diákoknak kedvezményes belépővel készülnek a szervezők. A programról és az előadókról is részletes információkat tartalmaz a honlap, emellett a Véleményvezérek Napjának Facebook oldala nyújt naponta frissülő tartalmat.
A rendezvény fő támogatója a MyCorporation The Smart Office, aki főszponzorként lehetővé tette, hogy olyan további partnerek kapcsolódjanak be, mint az Ernst & Young, Randstad, Kürt Akadémia, TEDxDanubia, Colabs, KIBU és Revision Marketing. A többi pedig kiderül 2011. november 11-e, az első „Véleményvezérek napja” rendezvény után.
További információ:
www.facebook.com/event.php?eid=132384266862305
Az első Véleményvezérek Napja programja lassan véglegesedik, íme, néhány név, akikkel már biztos találkozhatunk a rendezvényen:
Marco Monflis (ex VP/Marketing, Reckit Benckiser)
Jankovich Ilona (Randstad)
Bitter Brúnó (Next Wave Europe)
Bogár Bence (Startup Stratéga)
Gerő Viktor (Gravity)
Kiss Ádám (humorista)
Dobó Mátyás (Doransky)
Szávuly Krisztián (UPC Head of Online)
Kubatov Márk (Canecom)
Berényi Konrád (onlinemarketing.hu)
Orosz Bálint (Distinction)
Móczár Rudolf (Allegroup.hu)
Oszkó Péter (PortfoLion)
Hajnóczy Soma (bűvész világbajnok)
Kaprinay Zoltán (BónuszBrigád)
Heller Gábor (BónuszBrigád),
Mérő László (filozófus, matematikus)
Lázs Sándor (RTL Klub)
Mészöly Kálmán (labdarúgó szakértő)
Kéri Csaba (havervagy.hu alapító)
Kapcsolat:
- Fónyad Orsolya – 06 30 238 40 83, orsi@arterego.hu
- Kukaj Zsuzsa – 06 20 980 32 20