Saját boroscímke és királyi ellátás a legjobbnak. Fesztiválozó dizájner címkéje kerül a Hegy’ welcome furmintjára. A fesztivál szervezői és a Tokaj Kereskedőház pályázatot indított a kreatív bor- és zenerajongóknak: a tét a fesztivál hivatalos borának vizuális megjelenése.

 

Ősi magyar szőlőfajtából készült borral koccintva indul az idei Hegyalja. Az elsőként regisztráló hegyaljásokat olyan itallal köszönti a fesztivál, amire egyikük keze munkája, a címketervező pályázaton győztes alkotás kerül majd.

A szervezők olyan pályamunkákat várnak, amikben ötvöződik a furmint, mint régi és a Hegyalja, mint új hungaricum esszenciája, merészen, határozott vonalakkal rajzolt, és kifejezi alkotója bor és zene iránti szeretetét. A zsűritagja H. Jancsó Kata festőművész, aki grafikusként a fesztivál arculatáért felel, Illés Tamás, a Tokaj Kereskekedőház marketing vezetője, és Dankó Bence, a Hegy’ kommunikációs csapatának tanácsadója. Ők hárman választják majd ki a győztes címketervet, addig pedig naponta tanácsokkal segítik a tervezők munkáját a Hegyalja Facebook-oldalán.

A legkreatívabb tervező a fesztivál ideje alatt a környék kivételes vendégszeretetét és gasztronómiáját is élvezheti nyereményeként, szállásáról a játék szervezői gondoskodnak, pincelátogatást is szerveznek neki, és a bőséges borvacsora sem marad el. A fesztiválon pedig őt is, és minden hegyaljást jéghideg furmintfröccsök várnak a legjobb zenék mellett. Az MR2 Furmint Klubban helyi borásznők mesélnek majd arról, milyen nőként végigkísérni a szőlő útját a tőkéktől a hordókon át a palackokig, és a borválasztásban is segítenek a fesztiválozóknak.