AProdAction! ügynökség tulajdonosai húszéves produkciós szakmai tapasztalattal rendelkeznek. Úgy érezték, eljött az idő az utánpótlás-nevelésre, valamint új üzleti modell kialakítására.

Ily módon hiánypótló szerepet töltenek majd be a piacon, hiszen Magyarországon nincs olyan képzés, ahol egyszerre kapnának grafikai, tervezési, nyomdaipari, csomagolástechnikai ismereteket a hallgatók, csakúgy, mint gyártási, vagy egyéb kreatív, akár webes megoldásokkal kapcsolatos tudást.

 

„Hanyag kötészet. Elnyomott arculati színek. Megemelkedett gyártási költségek.” – sokak számára ismerős és elrettentő fogalmak, amelyek gyakorlatilag bármilyen kivitelezés során előfordulhatnak. Ez pedig nem csupán pénzbeli veszteség, de több idő igénybevételét is jelenti, ami megengedhetetlen a mai üzleti életben. Ehhez képest érdekes, hogy Magyarországon ma nincs olyan iskolai képzés, amelyben produkciósokat képeznének, így a reklámszakma ezen ága kizárólag a gyakorlati tapasztalatokra tud támaszkodni. 20 éves produkciós tapasztalattal a hátuk mögött a ProdAction! ügynökség tulajdonosai most hiánypótló gyakornoki programot indítanak, amellyel nem titkolt céljuk az utánpótlás felkutatása is, a kapcsolódó szakmák végzős fiataljai számára.

A 10 éve alapított cég nem csupán speciális gyakornoki programjával frissül fel. Honlapjuk is új arculatot öltött, amellyel egyidejűleg új szolgáltatáscsomagjaikat is bemutatják. A Plus, Control, Idea, Rent és Education csomagok kialakításával egy újfajta üzleti modell megalkotása is a cél a produkciós szolgáltatások piacán.  A szolgáltatáscsomagok személyre, projektre, cégre szabottan tudnak segíteni, és van köztük olyan, mely akár díjmentesen is igénybe vehető. Szintén progresszív szemléletet tükröz, hogy nem akarják magukhoz kötni az ügyfeleket, nem akarják magukat mindenáron nélkülözhetetlenné tenni. Ha van olyan cég, aki csak a produkciós folyamatait szeretné felülvizsgáltatni, adnak rá megoldást, ugyanúgy arra is, ha az ügyfél egy adott munkatárs szaktudását szeretné produkciós területen fejleszteni.

Van, amikor csak egy „egyszerű” tanácsadásra van szükség, miként lehet költséghatékonyabban, egyszerűbben, esetleg szebben kivitelezni az adott kommunikációs eszközt. A Plus szolgáltatás az ügyfelek részére díjmentes.

Amikor ez már kevés, akkor lép életbe a Control csomag, hiszen a hatékonyság növeléséhez szükség lehet a folyamatok, eszközök, gyártási technológiák felülvizsgálatára. A gyártási tapasztalatok alapján független szakértőként óradíjas elszámolással vesz részt a csapat a megfelelő lebonyolítás elérése érdekében.

Az is előfordulhat, hogy az ügyfél beleszeret egy ötletbe, annak megvalósíthatóságát szintén tudja a cég értékelni, idő- és költséghatékonyan kivitelezni, de az Idea csomag keretében a produkciós brainstormingban, ötletelésben való közreműködés is választható szolgáltatás, amikor a ProdAction! a kommunikációs stratégiának és az üzenetnek megfelelően optimális eszközök elkészítésére tesz javaslatot és segít annak optimális megvalósításában.

Ha egy adott ügyfélnek szüksége lenne egy időre produkciós munkatársra, a Rent csomag keretében óradíjas szolgáltatással bocsátanak rendelkezésre szakembert, produkciós menedzsert, aki akár a cég telephelyén is tud tartózkodni, és szoros együttműködésben az ügyfél illetékeseivel segít teljesíteni a küldetést. A szolgáltatás előnye, hogy nincs alkalmazotti viszonnyal járó járulék-vonzat, a díj költségként elszámolható.

Amennyiben az az igény lépne fel, hogy mégiscsak saját kolléga értsen a folyamathoz profi módon, abban az Education szolgáltatás segít, amelynek során vezetők, reklámügynökségek ügyfélkapcsolati munkatársai, marketing- és beszerzési osztályon operatív munkát végző kollégák kapnak beavatást a produkciós szakma rejtelmeibe. Ez gyakorlatilag egyfajta coaching, de abban is segít, hogy az ügyfél illetékesei egyáltalán jól meg tudják fogalmazni kérdéseiket, elvárásaikat az alvállalkozók felé.

A ProdAction! csapata vallja, a szaktudás mellett még a humor a legfontosabb! Megújult honlapjuk címoldalán kattintható is a kisfilm, amelyből fény derül arra, hogy miként barátkoztak össze a nyomda ördögével. Figyelem! Gyengébb idegzetűek figyelmébe nem ajánljuk! J

www.prodaction.hu