A kampuszok bemutathatják online kommunikációs tevékenységüket és versenyezhetnek egymással a felsőoktatási portálok az új pályázat keretében, melyet a Magyar Egyetemi és Főiskolai Sajtó Egyesület (MESE) írt ki a felsőoktatás résztvevői számára.

A pályázat beadási határideje február 28.
A MESE célja, hogy a pályázat révén a hallgatói lapok szakmai képviselete mellett teret biztosítson a kampuszok online kommunikációs tevékenységének bemutatására, lehetőséget teremtsen a felsőoktatási portálok megmérettetésére, népszerűsítésére is. Mindazon főiskolai vagy egyetemi portálok nevezését várják, melyek úgy gondolják, hogy büszkék intézményi, hallgatói közösségi oldalukra, vagy intézménytől függetlenül oktatás- és ifjúságtematikus tartalmukra és küllemükre. A pályázatban szakmai partner a Magyar Marketing Szövetség és a Magyar Reklám Szövetség.
A pályaműveket három kategóriában lehet nevezni: intézményi portál (egyetemi, főiskolai portál), Kampusz portál (hallgatói portál), melynek kiemelt támogatója a Diákhitel Központ, és Oktatás- és ifjúságtematikus oldal (intézménytől független).
Az értékelésnél figyelembe veszik a honlap felépítettségét, a betöltés gyorsaságát, az információ mennyiségét és minőségét, a navigáció könnyedségét, az interaktivitást, a szolgáltatások fejlettségét, valamint a kitűzött cél tartalmi és képi megvalósulását.
Az ünnepélyes díjátadó március 12-én lesz, a MESE Felsőoktatási Média Konferenciáján, a Szent István Egyetemen, Gödöllőn.
A pályázati adatlap letölthető a www.meseonline.hu oldalról.
A pályázatra február 9-étől lehet jelentkezni, és a benyújtás határideje február 28. Eddig az időpontig pedig a közönség is szavazhat a neki tetsző honlapokra.
(www.edupress.hu)