A közelmúltban volt a Battery day Tesla innovációs napja, amin Elon Musk mondott néhány különösen elgondolkodtató dolgot.

Például, hogy nem elég egy nagyon jó prototípust elkészíteni, annak a gazdaságos tömeggyártása az igazán nagy kihívás.
Ott véreznek el a Tesla versenytársai is, hogy hiába dobnak piacra saját elektromos autót, azt irdatlanul drágán tudják csak eladni, mert a gyártása súlyos költségekkel jár.
Az fogja az elektromos autók piacán „nagyot durrantani”, aki ezt az akadályt megugorja.
Régi módszerek finomítgatásával nem tehető lényegesen gazdaságosabbá a gyártás, ezért nem jutnak egyről a kettőre az akár százéves tapasztalattal is rendelkező, neves autógyártók.
Ez a technológiai harc „apróságokon fog múlni”, hogy egy autó alváza 300 db apró részből áll, vagy 3 db préselt elemből, ami az akkumulátort is tartalmazza egyszerre.
Vagyis ha nem kell 20 munkaóra a 300 elem összeszereléséhez hanem csak 3 elemet kell összeilleszteni, akkor jóval hatékonyabbá tud válni a folyamat. 
 
Ugyanez a helyzet a munkaerő felvétel területén. 
Azok a cégek fognak sikeresen túlélni, amelyek vezetői hasonlóan gondolkodnak.
Ha sok új munkatársat kell felvenni, akkor arra új, hatékony rendszereket használnak, amiket csak össze kell pattintani és kész a folyamat.
Ez is három részből áll, ebben még nincs különösebb varázslat, évek óta így megy:Toborzás, Kiválasztás, Munkaerő felvétel.
A varázslat abban rejlik, hogy a régi, évtizedes tapasztalatokra támaszkodva „heggesztgetik” a meglévő folyamatokat, mialatt néhány versenytárs könnyedén elhúz ezen a területen, vagy nagy levegőt véve kidobnak mindent, ami már láthatóan nem visz előre, és mernek új megoldásokat kipróbálni.
 
A toborzásra nekünk van egy zseniális módszerünk, aminél perpillanat nincs hatékonyabb a munkaerőpiacon.

Ismerje meg és használja szolgáltatásunkat Ön is!