A djuice az EFOTT főtámogatója a következő három évbenA fiatalok mobilmárkája, a djuice lett a legnagyobb hazai hallgatói fesztivál, az EFOTT főtámogatója. A három évre szóló stratégiai megállapodás létrejötte a két csapat közötti hasonló értékszemléletnek is köszönhető: a djuice-hoz hasonlóan már az EFOTT szervezői is azért dolgoznak, hogy egész éves élményeket, és bemutatkozási lehetőséget biztosítsanak a fiatalok számára.

 

A djuice és az EFOTT a tavalyi sikeres együttműködés folytatásaként 3 éves megállapodást kötött, azaz 2011-ben, 2012-ben és 2013-ban is a djuice lesz a legrégebbi kulturális és könnyűzenei fesztivál főtámogatója. A fesztiválszervező csapat egy újszerű koncepcióhoz kereste partnerét, melynek értelmében bár a fesztivál 5 napja lesz az EFOTT életérzés csúcspontja, de a fiatalok bevonását szolgáló kezdeményezések az év fennmaradó részében sem szünetelnek majd. A djuice tevékenységének egyik központi eleme a fesztivál törekvéseivel összhangban a tehetséges fiatalok felkutatása, kulturális programok és emlékezetes bulik szervezése. Mivel e két elképzelés számos ponton találkozik, a következő három évben a djuice és az EFOTT összefog céljaik megvalósulása érdekében.

Az új együttműködés első lépéseként április elejétől az EFOTT egyetemi roadshow-n az egészséges életmód jegyében, izzasztó sportos játékokkal (pl. porszívófoci) repülhettek vissza gyermekkorukba a fiatalok. Ugyanitt a lelkes diákok komoly felnőttek felelősségtudatával ülhettek be a helyszíni véradó állomás kabinjába, természetesen értékes myLife pontokért. Az EFOTT roadshow a legnagyobb egyetemi városok érintésével halad, május 7-én, Pécsett már EFOTT-váró hangulatban zárul.

Dajka Zoltán, az EFOTT főszervezője a djuice-szal való megállapodással kapcsolatban elmondta: „Nagy öröm a számunkra, hogy a fesztivál nem csak a fiatalok körében válik évről-évre népszerűbbé, hanem a telekommunikációs támogatók részéről is óriási érdeklődés kíséri, ami komoly elismerés a szervező EFOTT Menedzsment csapat munkájának. A hároméves együttműködésben a djuice-szal találtunk olyan közös értékszemléletet, amely számunkra is garantálja, hogy a főtámogató is teljes erőbedobással a közös célok elérésén dolgozik.”

A djuice és az EFOTT szervezőcsapat gondolkodásában azonos, hogy mindkét fél a fiatalok számára könnyebben elérhető, magas színvonalú élmények és szolgáltatások létrehozásán dolgozik. Ennek megfelelően nem csupán anyagi főtámogatóként, hanem a kezdeményezések aktív részeseként fogunk közreműködni a legnagyobb hazai hallgatói fesztivál sikeres megvalósításában a következő három évben. Diákként mi magunk is több EFOTT fesztiválon vettünk részt, nagy örömünkre szolgál, hogy most munkánkkal a mobilkommunikáció széleskörű terjesztésén túl a fiatalok tartalmasabb, kellemesebb időtöltésén dolgozhatunk, és a számunkra kiemelten fontos tehetséggondozásból is kivehetjük a részünket” – tette hozzá Mondvay Dániel, a djuice kommunikációs menedzsere.

A felsőoktatásban tanuló hallgatatókra szabott djuice intercampus tarifájának előfizetői és a djuice myLife tagjai is félárú EFOTT napijegy vásárlási lehetőséggel élhetnek. Az EFOTT részletes programjairól hamarosan bővebb információk látnak napvilágot. Az már biztos, hogy a 2011-es EFOTT djuice U26 színpadon fiatal, feltörekvő bandák számára is teret adnak a szervezők.

Bővebben, legfrissebben:

www.facebook.com/efott
www.facebook.com/djuice.hungary