A djuice útjára indítja a világ legnépszerűbb, helymeghatározáson alapuló közösségi alkalmazással, a Foursquare-el összekötött myLife pontszerzési lehetőségét. Az új megoldással a fiatalok egy buliban, a suliban vagy éppen az uszodában edzés előtt is gyűjthetnek pontot, így mindennapi életük mozzanataival növelhetik az értékes nyereményekhez vezető myLife pontjaik számát.
A myLife a djuice által üzemeltetett fejlődésösztönző és kedvezményprogram, amely a márka előfizetőinek lehetőséget biztosít arra, hogy az életükben elért eredményeket virtuális pontokra, majd értékes nyereményekre váltsák be. A program pontokkal jutalmazza például a sikeres nyelvvizsgát, érettségit, jó tanulmányi átlagot, véradást, sporttagságit, sporteredményt, könyvtári tagságot, de a baleseti csonttörést vagy akár a közhasznú pályázatokon való részvételt is. A djuice azt szeretné elérni, hogy szellemi fejlődésre, sportolásra, közhasznú tevékenységekre buzdítsa a fiatalokat. A myLife most egy olyan fejlesztéssel bővül, amely az élet bármely pillanatában jutalmazza a fiatalokat egyszerűen azért, mert éppen azt csinálják, amit valóban szeretnek.
Az október 26-tól működésbe lépő legújabb pontszerzési lehetőség a Foursquare alkalmazásra kapcsolódik rá. A Foursquare egy okostelefonon vagy mobilböngészővel használható alkalmazás, amelynek háttere egy önálló helykereső és közösségi hálózat. A rendszer segítségével a felhasználók megoszthatják barátaikkal pillanatnyi tartózkodási helyüket, akár iskolában, múzeumban, edzőteremben, szórakozóhelyen, egy parkban, egy téren vagy éppen a fodrásznál tartózkodnak. A felhasználóhoz közeli helyszíneket az alkalmazás kínálja fel GPS adatok és a folyamatosan bővülő Foursquare adatbázis alapján. A saját helyzet megosztását becsekkolásnak (check-in) hívják, mostantól ezt a tevékenységet jutalmazza pontokkal a djuice. Minden becsekkolás 3 myLife pontot ér, de a szolgáltató időszakosan közzétesz kiemelt helyszíneket, amelyeket az adott időszakban magasabb pontszámmal is honorál. Egy napon legfeljebb öt becsekkolás után jár pont, így naponta 15 myLife ponttal is növelhető a fiatalok myLife egyenlege, mely így közelebb viszi őket a nagyszerű nyereményekhez. Ehhez csupán annyit kell tenni, hogy a www.djuice.hu/mylife oldalon belépés után egy mozdulattal össze kell kötni a Foursquare és myLife fiókokat.
Az okostelefonok elterjedésével Magyarországon is ugrásszerűen növekszik a program népszerűsége, mára 15 ezer felett jár azok száma, akiket behálózott a Foursquare világa. A Foursquare felhasználók tábora világszinten egy év alatt 3,5 millióról 10 millió fölé kúszott. Zenészek, filmsztárok és olyan jeles személyiségek is használják már a rendszert, mint az Egyesült Államok elnöke vagy Nagy-Britannia miniszterelnöke.
„A myLife egyedülálló hűségprogramként működik a piacon, most a Foursquare és a myLife összekötésével lehetőségünk nyílt egy virtuális csatornán is kiterjeszteni a myLife pontszerzés lehetőségét. Ezzel közelebb jutunk célunkhoz. Helyszíntől és időtől függetlenül, mindennapi életük tevékenységeiért jutalmazhatjuk a fiatalokat.” – mondta el Egyed Gábor a djuice részéről.
További információk: http://www.djuice.hu/myLife, http://www.facebook.com/djuice.hungary, Magyar check-in közösség: http://www.dotdot.hu