A „Pécsimami” és az Imami oldalak megálmodója évek óta szívvel-lélekkel szerkeszt weboldalt és szervez rendezvényeket Neked. Most itt a lehetőség, hogy elismerd amit csinál és újabb lendületet adj a folytatáshoz, merthogy:
Gellén Nóra (NóriMami) bekerült a Példakép pályázat döntőjébe!
Több mint 400-an indultak és a szakmai zsűri döntése után 50-en jutottak a döntőbe. Most már csak a közönségszavazáson (azaz RAJTAD is) múlik, hogy kié lesz a nem akármilyen fődíj…
CSAK PÁR KATTINTÁS: SZAVAZOK NÓRIMAMIRA!
Együtt már többször értünk el nagy dolgokat: tavaly talán a TE szavazatod is hozzásegítette Nórát az „Év anyavállalata 2012” címhez és lehet, hogy a „Mami, az üzletasszony” verseny döntőjébe is te juttattad be…
De mi is az a Példakép pályázat?
December 9-én elindult az Év Példaképe online közönségszavazás. A Példakép Alapítvány által életre hívott Év Példaképe címért 50 sikeres fiatal vállalkozó versenyez, akikre a www.peldakep.hu weboldalon lehet szavazni.
Az országos népszerűséggel és ötmillió forintos fődíjjal járó pályázatot idén májusban indította el a Példakép Alapítvány. A Példakép Pályázaton olyan 40 év alatti fiatal vállalkozók vehettek részt, akik vállalkozásukkal, életútjukkal pozitív példát mutatnak a társadalomnak és a fiatal generációnak.
A 417 pályázó közül 12 tagú szakmai zsűri választotta ki azt az 50 fiatal vállalkozót, akikre január közepéig szavazni lehet. A legtöbb szavazatot kapott vállalkozó viheti haza az Év Példaképe Díjat, amelyet a januárban megrendezésre kerülő gálaesten adnak át a szervezők.
Az alapítvány programjainak fő támogatója a Magyar Nemzeti Bank, az AUDI HUNGARIA MOTOR Kft., a TESCO-GLOBAL Áruházak Zrt. és az Eximbank, kiemelt médiapartnere a Világgazdaság és a Blog.hu. A közönségszavazás technikai hátterét az Inda biztosítja.
A Példakép Alapítványról és az Év Példaképe Díjról bővebben a www.peldakep.hu oldalon tájékozódhatnak.
Példakép Alapítvány a Fiatalokért, a Vállalkozókért, a Jövőnkért
A Példakép Alapítvány civil kezdeményezés, amely azzal a céllal jött létre, hogy vállalkozói példaképeket állítson, hogy megismertesse és elismertesse a nyilvánossággal a sikeres fiatal magyar vállalkozókat. Célunk kettős: legyünk büszkék tehetségeinkre és az általuk elért eredményekre, másrészt szeretnénk, hogy a fiatalok vonzó, elérhető és követhető életpályákat lássanak maguk előtt.
Minden ország a saját tehetségeire, a saját kiválóságaira, kiváltképpen pedig sikeres vállalkozóira tudja alapozni jövőjét. Jelenleg azonban Magyarországon kritikusan alacsony a fiatalok vállalkozói hajlandósága és a fiatal vállalkozók száma, Európában és a régióban is sereghajtók vagyunk ezen a téren. Ahhoz, hogy ez a tendencia megváltozzon, szükség van a társadalomban – és különösen a fiatalokban – élő vállalkozói kép megváltoztatására, a vállalkozói attitűd átformálására, és a vállalkozói szellem kibontakoztatására.
Azért dolgozunk, hogy a fiatal vállalkozók sikereit az egész ország megismerje, és ezeket a sikereket látva egyre több fiatal érezzen magában motivációt arra, hogy saját vállakozásba fogjon és Magyarországon találja meg a boldogulását.
Szükségesnek tartjuk, hogy az önfoglalkoztatás valódi alternatívaként jelenjen meg a fiatalok körében, a vállalkozói kultúra pedig pozitív irányba változzon.