Válj Te marketing stratégává!Egyedülálló STRATÉGIAI MARKETING képzést indít a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola, ahol gyakorlati szakemberektől szombati oktatással posztgraduális diploma szerezhető mindösszesen 3 félév alatt. A jelentkezési határidő szeptember 19.

 

A stratégiai képességek felértékelődtek ma a munkaerőpiacon. A sikeres  marketingszakemberek mindig is használták a háborúskodásban évezredek óta használt stratégiai szemléletet. Emiatt a BKF is olyan marketingképzést ajánl, amelyben kiemelten kezeli ezeknek a képességeknek a fejlesztését.

A stratégiai marketing másoddiplomás képzésében a szakma elismert képviselői adják át hazai és multinacionális cégeknél, ügynökségeknél szerzett évtizedes tapasztalatukat, valamint a legújabb trendek átfogó ismeretét. A hallgatók olyan szakemberekkel gondolkodhatnak közösen, mint Sas István reklámfilmrendező, Hivatal Péter, a Direkt Marketing Szövetséég elnöke, a Metropol vezérigazgatója, Bíró Péter, a Mc Donald1s és a Siemens ex marketing igazgatója, Bruck Gábor, a Sawyer Miller Group igazgatója, Kisantal Gyula a D’arcy Avenue kretív igazgatója, Dr. Szeles Péter a Magyar Public Relations Szövetség elnöke, Büttl Krisztián a Red Bull brand managere, de sort még hosszan lehetne folytatni.

Perlaky-Papp Józseftől a BKF docensétől, a szak vezetőjétől megtudtuk, hogy az átfogó stratégiai gondolkodást elsajátító végzett hallgatók képesek lesznek igazodni a gyorsan változó környezet kihívásaihoz, megismerik a fogyasztói magatartás jellemzőit, a CSR, a márkamenedzsment, az event- és szolgáltatás marketingben rejlő lehetőségeket, valamint képesek lesznek a cégük érdekében sikerrel használni a public relations, a reklámpszichológia, az üzleti prezentáció és a gerilla marketing 21. századi eszköztárát. Emellett a képzés kiemelten tárgyalja az online és közösségi marketing területét figyelve a digitális kihívásokra is. a A gyakorlatorientált oktatási struktúra lehetővé teszi a tanulmányok azonnali átvezetését a vállalti életbe, a hallgatói elégedettség pedig a főiskola számára elsődleges fontosságú. A képzés magabiztosságát jelzi, hogy bármely olyan jelentkező, aki négy hét után elégedetlen a képzéssel a befizetett tandíj 100%-át visszakapja az intézménytől.